U ovom izvješću analizira se karijera nastavnika u nižem srednjoškolskom obrazovanju (ISCED 2) diljem Europe. Izvješće se temelji na kvalitativnim podacima Eurydicea o nacionalnim politikama i zakonodavstvu s kvantitativnim podacima iz Međunarodnog ispitivanja poučavanja i učenja (TALIS) o praksama i percepcijama učitelja, nastavnika i ravnatelja.
Povezujući ta dva izvora podataka, analizom se želi prikazati kako nacionalne politike i propisi mogu pridonijeti tome da nastavnička struka postane privlačnija. U njemu se ispituju načini na koje se učitelji i nastavnici obrazuju i politike koje bi mogle utjecati na nastavak njihova stručnog usavršavanja. Uz ostala pitanja, u izvješću se istražuju radni uvjeti, izgledi za napredovanje u karijeri i dobrobit učitelja i nastavnika na poslu. Također se istražuje u kojoj se mjeri vrednovanje učitelja i nastavnika primjenjuje za pružanje formativnih povratnih informacija i načina za poticanje učitelja i nastavnika da putuju u inozemstvo radi učenja i rada. Ukratko su razmotreni izazovi pandemije bolesti COVID-19, s prelaskom na poučavanje i učenje na daljinu.
Izvješće obuhvaća 27 država članica EU-a te Ujedinjenu Kraljevinu, Albaniju, Bosnu i Hercegovinu, Švicarsku, Island, Lihtenštajn, Crnu Goru, Sjevernu Makedoniju, Norvešku, Srbiju i Tursku. Referentne su godine 2018. – 2020.
Izvješće je dostupno na engleskom i hrvatskom jeziku.