Prijeđi na glavni sadržaj
AMPEU logo
hr en

Komparativne studije

Učenje za održivost u Europi: Stjecanje kompetencija i podrška učiteljima i školama

datum publikacije:16.04.2024.
GODINA IZDANJA: 2024 / JEZIK: HR

Izvještaj mreže Eurydice tematizira razvoj vještina za održivost među učenicima te potporu koja se nudi učiteljima i školama da se suoče s izazovima zelene tranzicije u 39 europskih obrazovnih sustava. Izvještaj analizira kako je učenje za održivost integrirano u europske kurikulume i u kojoj su mjeri vještine za održivost – definirane na temelju europskog GreenComp okvira – uključene u upravljačke dokumente (1. poglavlje).

 

Nadalje, ispituje ulogu nastavnika i voditelja škola u promicanju održivosti, pokrivajući područja kao što su integracija održivosti u okvire kompetencija nastavnika početno obrazovanje nastavnika, promicanje stručnog razvoja nastavnika u održivosti, izgradnja školskog vodstva za održivost i podrška učiteljima u provođenju obrazovanja za održivost (2. poglavlje).

 

Na kraju, izvještaj istražuje pristupe održivosti na razini cijele škole, uključujući usmjeravanje, potporu i poticaje, kao i praćenje integracije učenja za održivost u školske aktivnosti (3. poglavlje). Obuhvaćajući osnovno i opće srednje obrazovanje, izvještaj se oslanja na kvalitativne podatke o politikama i mjerama potpore.

 

Izvještaj je dostupan na engleskom i hrvatskom jeziku

 

Učenje za održivost u Europi: Stjecanje kompetencija i podrška učiteljima i školama - Slika 1  HR naslovnica

povratak na komparativne studije